异类

在这个疯狂的时代
In the era of madness

究竟谁才是真正的疯狂呢?
Who’s real madness?

如果对自己喜欢的事疯狂地执迷
If someone madly obsessed with his likes

就是异类
is being called Weird

我是一个不折不扣的异类
Then I am

在执迷中我找到快乐
I find happiness in obsession

在疯狂中我找到我自己
I find myself in madness

你觉得我是异类?
You think I am weird?

你看见的我是你自己
You are seeing yourself in me

评论
热度 ( 2 )

© 迷途的小Lazy | Powered by LOFTER